Przejdź do treści

Specjalista/ka ds. wsparcia administracyjnego i działań charytatywnych

Jesteśmy wiodącym producentem materaców piankowych dla IKEA, rocznie z naszych linii produkcyjnych wyjeżdża ich ponad 3 miliony. Dostarczamy je do wszystkich krajów Europy i wielu na całym świecie.

Należymy do szwedzkiej grupy Ikano z oddziałami w 15 krajach Europy, Azji i Ameryki Północnej. W Polsce pracujemy w dwóch zakładach produkcyjnych w Rogoźnie oraz w Krajence. Nasz zespół liczy prawie 1000 osób.

Codzienną pracę opieramy na naszych firmowych wartościach: współpracy, zdrowym rozsądku i prostocie oraz odwadze bycia innym, które pozwalają realizować naszą wizję: stwarzać możliwość lepszego życia, dla wszystkich: pracowników, klientów, lokalnych społeczności.

Rodzaj umowy: umowa o pracę
Miejsce pracy: Rogoźno
Dział: Dział HR

Chcesz, żeby wszystko działało sprawnie i na czas? Lubisz organizować, koordynować i mieć wszystko pod kontrolą? Dołącz do nas jako Specjalista ds. wsparcia administracyjnego i działań charytatywnych– czekamy na Ciebie!

Rekrutacja wewnętrzna i zewnętrzna

 

Do Twoich codziennych zadań będzie należało:

  • koordynacja współpracy z fundacjami, organizacjami pozarządowymi i innymi partnerami społecznymi,
  • wsparcie w organizacji spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, obsługa gości,
  • wsparcie w organizacji eventów, szkoleń, obsługa logistyczna spotkań,
  • wsparcie w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej (np. przygotowywanie prezentacji, obsługa social mediów, wewnętrznych narzędzi komunikacji),
  • monitorowanie terminów, budżetów, koordynacja przygotowania i obiegu dokumentów.

 

Zaaplikuj, jeśli posiadasz:

  • doświadczenie w pracy w obszarze administracyjnym lub wsparcia operacyjnego,
  • doświadczenie w obszarze działań społecznych, charytatywnych itp. – mile widziane,
  • dobre umiejętności organizacyjne i komunikacyjne,
  • umiejętność pracy z różnymi grupami interesariuszy (wewnętrznymi i zewnętrznymi),
  • znajomość pakietu MS Office; w szczególności programów do przygotowywania prezentacji (Power Point, Canva itp.),
  • znajomość języka angielskiego – poziom komunikatywny (B1/B2),
  • samodzielność w wykonywaniu zadań.

Co oferujemy?

Pracę, w której Twoje pomysły i spostrzeżenia są ważne. Zespół, który wspiera i inspiruje. I miejsce, gdzie możesz się rozwijać, uczyć i być sobą.

Zainteresowana / Zainteresowany?
Aplikuj i poznajmy się lepiej!

Benefity:

Dofinansowanie dojazdów do pracy
Dofinansowanie dojazdów do pracy
Dwudaniowy obiad w Restauracji Ikano za 5 złotych
Dwudaniowy obiad w Restauracji Ikano za 5 złotych
W pełni finansowana prywatna opieka medyczna LuxMed dla pracowników i ich rodzin
W pełni finansowana prywatna opieka medyczna LuxMed dla pracowników i ich rodzin
Dofinansowanie kolonii dla dzieci
Dofinansowanie kolonii dla dzieci
Bonus świąteczny
Bonus świąteczny
Nagrody za polecenie pracowników
Nagrody za polecenie pracowników
Fizjoterapia w godzinach pracy
Fizjoterapia w godzinach pracy
Firmowe grupy sportowe oraz integracje działowe
Firmowe grupy sportowe oraz integracje działowe
Dzień na wolontariat
Dzień na wolontariat
Codziennie świeże owoce dla każdego
Codziennie świeże owoce dla każdego

Administratorem danych osobowych jest Ikano Industry Sp. z o.o. z siedzibą w: ul. Magazynowa 4, 64-610 Rogoźno. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji oraz podjęcia działań przed zawarciem umowy, a w przypadku wyrażenia przez Ciebie wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Masz prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.