Specjalista/ka ds. wsparcia administracyjnego i działań charytatywnych
Type of contract:
umowa o pracę
Location:
Rogoźno
Department:
Dział HR
Chcesz, żeby wszystko działało sprawnie i na czas? Lubisz organizować, koordynować i mieć wszystko pod kontrolą? Dołącz do nas jako Specjalista ds. wsparcia administracyjnego i działań charytatywnych– czekamy na Ciebie!
Rekrutacja wewnętrzna i zewnętrzna
Do Twoich codziennych zadań będzie należało:
- koordynacja współpracy z fundacjami, organizacjami pozarządowymi i innymi partnerami społecznymi,
- wsparcie w organizacji spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, obsługa gości,
- wsparcie w organizacji eventów, szkoleń, obsługa logistyczna spotkań,
- wsparcie w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej (np. przygotowywanie prezentacji, obsługa social mediów, wewnętrznych narzędzi komunikacji),
- monitorowanie terminów, budżetów, koordynacja przygotowania i obiegu dokumentów.
Zaaplikuj, jeśli posiadasz:
- doświadczenie w pracy w obszarze administracyjnym lub wsparcia operacyjnego,
- doświadczenie w obszarze działań społecznych, charytatywnych itp. – mile widziane,
- dobre umiejętności organizacyjne i komunikacyjne,
- umiejętność pracy z różnymi grupami interesariuszy (wewnętrznymi i zewnętrznymi),
- znajomość pakietu MS Office; w szczególności programów do przygotowywania prezentacji (Power Point, Canva itp.),
- znajomość języka angielskiego – poziom komunikatywny (B1/B2),
- samodzielność w wykonywaniu zadań.
Co oferujemy?
Pracę, w której Twoje pomysły i spostrzeżenia są ważne. Zespół, który wspiera i inspiruje. I miejsce, gdzie możesz się rozwijać, uczyć i być sobą.
Zainteresowana / Zainteresowany?
Aplikuj i poznajmy się lepiej!
Benefits:
Travel subsidies
Lunch for 5 PLN in a company restaurant
Lux Med private medical care
Camps for children
Holiday vouchers
English language learning platform for you and a family member
Employee referral bonus
Fizjoterapia w godzinach pracy
Company sport groups and departmental integrations
Dzień na wolontariat
Fresh fruit for everyone every day